Deutsche Telekom Services Europe is an internal services provider of Deutsche Telekom, one of the world's leading integrated telecommunications companies.
We feel as much at home in the cosy middle of Europe, Brno, as we do in other 9 European locations. Our shared mission is to put priority on customer satisfaction, quality and innovations in areas of finance and procurement services.
We are on our way to become industry's top service company and we want you to be a part of the success story! Apply now and design with us the world of tomorrow.

HR Administrátor/ka (brigáda)

Naše firma se rozrůstá a s tím přišel i nápad přivítat mezi sebe někoho nového. A tak hledáme kolegu nebo kolegyni s dobrou flexibilitou, zájmem o dlouhodobou spolupráci a chutí nám pomoct s HR administrativou. A co za to nabízíme? Kromě možnosti naplánovat si „směny“ dle možností a dohody s kolegyněmi z HR třeba i super pracovní zkušenost, díky které se toho spoustu naučíte. A začít můžete klidně hned. Těšíme se!

A co u nás budete dělat?

  • podporu při onboardingu zaměstnanců (příprava pracovních smluv a dalších dokumentů, zadávání dat do HR systému...)
  • starat se budete i o administrativu spojenou se správou benefitů (distribuce mezi zaměstnance, případně i komunikace s dodavateli...)
  • pomáhat budete také kolegyním z recruitmentu (organizace pohovorů, kontakt s uchazeči...)
  • spolupráce s HR Business Partnerkou nebo Recruitery v oblasti reportingu
  • můžete se zapojit i do různých HR projektů
  • komunikovat s našimi zaměstnanci a řešit s nimi jejich požadavky

Naše požadavky jsou:

  • hledáme šikovného studenta nebo studentku s dobrou flexibilitou a ochotou pracovat zhruba 20 hodin týdně (DPČ), pozice je ale vhodná i pro stejně časově flexibilní rodiče na RD
  • pokročilá znalost angličtiny je naprosto nezbytná (využijete ji denně)
  • jelikož budete hodně pracovat s MS Office, vyžadujeme pokročilou znalost Wordu a Excelu, nebo uživatelskou znalost se zájmem se vše rychle naučit (víte, co je Vlookup a jak ho použít?)
  • praktickou zkušenost s Customer service nebo v HR opravdu přivítáme, ale není to podmínka
  • máte už zkušenost a nebo zájem o práci v mezinárodním prostředí společnost, která roste a věci v ní se stále vyvíjí
  • dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost být efektivní v práci i v jednání s lidmi a proaktivní přístup jsou základ

Co získáte:

  • dlouhodobou brigádu, kde se toho hodně naučíte
  • fajn kolegy, kteří se Vám budou věnovat a zaškolí Vás
  • samostatnou a smysluplnou práci v HR týmu
  • flexibilní rozvržení pracovní doby
  • občerstvení v kanceláři zdarma (voda, káva, čaj a ovoce)
  • firemní akce jako letní a vánoční večírek a další

As a part of Deutsche Telekom Group, we ensure not only work-life balance and international career opportunities but also personal development opportunities. We support all individuals in their performance, development and growth. We offer a variety of trainings, qualifications and e-learning activities to actively support rising of common expertise.

Information about the vacancy

Job location

Holandská 859/3, 639 00  Brno-Štýřice, Czech Republic

Employment type

Part-time work

Type of employment

Agreement on working activities (DPČ)

Duration of employment

Permanent

Required education

Secondary education or professional training with a school-leaving exam

Required languages

English (advanced)

Posted by

Deutsche Telekom Services Europe Czech Republic s.r.o.

The vacancy is suitable for graduates.

 

Contact

Deutsche Telekom Services Europe Czech Republic s.r.o.
Veronika Staňková